L’alimentació sostenible i l’agricultura urbana són temes cabdals per a la transformació ecològica i social de la ciutat i que van de la mà.
En aquesta experiència gastronòmica, emmarcada en les 48 hores d’agricultura i verd urbà, ens endinsarem en aquest univers mentre gaudim de la cuina en viu.
Guiades per la mestria de les xefs Maria José Sánchez i Julia Torres, tastarem 4 receptes elaborades amb aliments no gaire usuals i que podem trobar a l’agricultura local: crema de l’hort, amanida de temporada, macarrons lentejesa i pastís de remolatxa i garrofa.
Deixa’t seduir per les propostes gastronòmiques. Vine, tasta i forma part del canvi!
Organitza: Espai Consum Responsable
Col•laboren: Xarxa Chef 2030 (Associació Menjadors Ecològics).
15 places (cal inscripció prèvia).
L’activitat és gratuïta per a les persones participants, però comporta una despesa de diners públics. Si us plau, comproveu la vostra disponibilitat abans d’inscriure-us-hi. Les baixes poden provocar que les persones en llista d’espera no puguin aprofitar les vacants.