Coneixerem les aus marines més representatives del litoral mediterrani i observarem diverses espècies presents a les platges de Sitges i a la desembocadura de la riera de Ribes.
Dinamitzat per Biodiversitat Sitges.
Activitat familiar i per a tots els públics.
Un mar i cel ple d’activitat
A l’Espai marí Costes del Garraf trobem diferents espècies d’interès i conservació com les baldrigues balear i mediterrànies (Puffinus mauretanicus – yelkouan), el corb marí emplomallat (Gulosus aristotelis), la gavina corsa (Ichthyaetus audouinii), el xatrac becllarg (Thalasseus sandvicensis) entre d’altres que utilitzen aquesta àrea per alimentar-se i realitzar les seves migracions pels diferents espais naturals del territori.
El proper 29 de febrer de 10 a 12 h coneixerem el món apassionant d’aquest grup d’aus amenaçades aprenent les seves característiques principals.
Des del Centre d’Estudis del Mar organitzem aquesta activitat amb la col·laboració de l’entitat Biodiversitat Sitges.


