Oferta laboral: Secretaria Tècnica de la SCEA
La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona pel seu equip de secretaria tècnica, desenvolupant tasques compartides en l’àmbit d’administració, comptabilitat, gestió directiva, comunicació i seguiment de projectes.
FUNCIONS I TASQUES A DESENVOLUPAR:
Secretaria tècnica de la SCEA:
Tasques administratives de la secretaria i de suport a l’entitat:
- Tràmits administratius
- Atenció a trucades i consultes
- Gestió dels correus electrònics
- Gestió de la borsa de treball
- Atenció als socis i sòcies, així com a les entitats sòcies
- Suport administratiu als projectes de l’entitat
- Redacció i justificació de subvencions i recerca de finançament
Tasques de gestió i dinamització de l’entitat:
- Suport als òrgans de govern: Assemblea, junta directiva i junta executiva
- Interlocució i enxarxament amb altres entitats i amb l’administració pública
- Dinamització dels espais de participació i seguiment als diversos grups de treball
Tasques de gestió i seguiment comptable, fiscal i laboral:
- Realització, control i registre de factures emeses i rebudes, pagaments i remeses
- Previsió i control de tresoreria
- Realització de pressupostos i justificació econòmica de subvencions.
- Seguiment comptable dels projectes en marxa: seguiment i control de la despesa realitzada per projecte. Comptabilitat analítica.
- Coordinació amb la gestoria per a la gestió laboral i l’elaboració d’impostos trimestral
Suport en la comunicació i difusió interna i externa de l’entitat
- Dinamització de la pàgina web
- Creació i gestió de continguts
- Dinamització de les xarxes socials
- Comunicació a través de la plataforma mailchimp i correu electrònic
PERFIL BUSCAT:
- Persona amb experiència comptable, administrativa i de gestió en entitats, empreses i/o altres col·lectius del tercer sector que tingui sensibilitat socioambiental i comparteixi els valors de l’economia social i solidària.
- Persona polivalent amb capacitat d’adaptació i flexibilitat.
- Capacitat d’organització, planificació i de realitzar les tasques de forma autònoma i en equip.
- Persona dinàmica i amb bones habilitats comunicatives i de gestió de grups. Capaç de transmetre continguts i de motivar la participació.
- Persona amb capacitat de presa de decisions i de coordinació amb els diferents agents de l’entitat.
- Motivació per la millora i aprenentatge permanent.
REQUISITS INDISPENSABLES:
- Titulació: Formació mínima CFGS (Certificat de formació de grau superior).
- Experiència comptable, administrativa i de gestió d’entitats.
- Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
- Coneixement d’eines de comunicació (xarxes socials, butlletí, etc.).
- Coneixement del món de l’educació ambiental i el món associatiu.
- Responsabilitat i compromís amb l’entitat.
- Alt domini del paquet office (excel, word, power point) i correu electrònic (gmail i Outlook).
- Coneixement d’eines de gestió en el núvol i treball digital (google drive, dropbox, Zoom, i d’altres).
- Domini del català i el castellà tant parlat com escrit.
ES VALORARÀ:
- Ser soci/a de la SCEA.
- Formació específica en gestió, administració, comptabilitat, finances o similar.
- Experiència i coneixement del tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.
- Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.
- Experiència en la gestió de comunicació interna i externa (xarxes socials, butlletí, mailing).
- Coneixement i experiència en eines de treball en línia, plataformes de conferències i reunions, i per a la realització de dinàmiques participatives.
- Coneixement en programes d’edició i/o disseny.
- Coneixement com a usuari/ària de wordpress o altres eines de gestió de continguts de pàgines web.
- Referències de feines anteriors.
CONDICIONS LABORALS:
Jornada: 30 h setmanals (de dilluns a divendres)
Tipus de contracte: Contracte indefinit (període de prova de quatre mesos)
Conveni: Oficines i despatxos
Sou: Per 30 h/set.: 16.920,32 € bruts anuals, distribuït en 12 pagues.
Incorporació: Immediata (febrer)
Ubicació: Seu de la SCEA. Passeig Turull, 2. Barcelona. Possibilitat de fer teletreball segons convingui.
PROCÉS DE SELECCIÓ:
Les persones interessades han d’enviar un correu electrònic a scea@scea.cat, amb el currículum i una carta de motivació expressant el seu interès i justificant que es compleixen els requisits indispensables que es demanen.
Termini: divendres 4 de febrer.
Abstenir-se les persones que no compleixin els requisits indispensables.
Durant la primera quinzena de febrer es resoldrà el procés i es notificarà la resolució a totes les candidatures.