Categories: GeneralPublished On: 26/01/2022

Oferta laboral: Secretaria Tècnica de la SCEA

La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona pel seu equip de secretaria tècnica, desenvolupant tasques compartides en l’àmbit d’administració, comptabilitat, gestió directiva, comunicació i seguiment de projectes.

FUNCIONS I TASQUES A DESENVOLUPAR:

Secretaria tècnica de la SCEA:

Tasques administratives de la secretaria i de suport a l’entitat:

  • Tràmits administratius
  • Atenció a trucades i consultes
  • Gestió dels correus electrònics
  • Gestió de la borsa de treball
  • Atenció als socis i sòcies, així com a les entitats sòcies
  • Suport administratiu als projectes de l’entitat
  • Redacció i justificació de subvencions i recerca de finançament

Tasques de gestió i dinamització de l’entitat:

  • Suport als òrgans de govern: Assemblea, junta directiva i junta executiva
  • Interlocució i enxarxament amb altres entitats i amb l’administració pública
  • Dinamització dels espais de participació i seguiment als diversos grups de treball

Tasques de gestió i seguiment comptable, fiscal i laboral:

  • Realització, control i registre de factures emeses i rebudes, pagaments i remeses
  • Previsió i control de tresoreria
  • Realització de pressupostos i justificació econòmica de subvencions.
  • Seguiment comptable dels projectes en marxa: seguiment i control de la despesa realitzada per projecte. Comptabilitat analítica.
  • Coordinació amb la gestoria per a la gestió laboral i l’elaboració d’impostos trimestral

Suport en la comunicació i difusió interna i externa de l’entitat

  • Dinamització de la pàgina web
  • Creació i gestió de continguts
  • Dinamització de les xarxes socials
  • Comunicació a través de la plataforma mailchimp i correu electrònic

PERFIL BUSCAT:

  • Persona amb experiència comptable, administrativa i de gestió en entitats, empreses i/o altres col·lectius del tercer sector que tingui sensibilitat socioambiental i comparteixi els valors de l’economia social i solidària. 
  • Persona polivalent amb capacitat d’adaptació  i flexibilitat.
  • Capacitat d’organització, planificació i de realitzar les tasques de forma autònoma i en equip.
  • Persona dinàmica i amb bones habilitats comunicatives i de gestió de grups. Capaç de transmetre continguts i de motivar la participació.
  • Persona amb capacitat de presa de decisions i de coordinació amb els diferents agents de l’entitat.
  • Motivació per la millora i aprenentatge permanent.

REQUISITS INDISPENSABLES: 

  • Titulació: Formació mínima CFGS (Certificat de formació de grau superior).
  • Experiència comptable, administrativa i de gestió d’entitats.
  • Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
  • Coneixement d’eines de comunicació (xarxes socials, butlletí, etc.).
  • Coneixement del món de l’educació ambiental i el món associatiu.
  • Responsabilitat i compromís amb l’entitat.
  • Alt domini del paquet office (excel, word, power point) i correu electrònic (gmail i Outlook).
  • Coneixement d’eines de gestió en el núvol i treball digital (google drive, dropbox, Zoom, i d’altres).
  • Domini del català i el castellà tant parlat com escrit.

ES VALORARÀ:

  • Ser soci/a de la SCEA.
  • Formació específica en gestió, administració, comptabilitat, finances o similar.
  • Experiència i coneixement del tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.
  • Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.
  • Experiència en la gestió de comunicació interna i externa (xarxes socials, butlletí, mailing).
  • Coneixement i experiència  en eines de treball en línia, plataformes de conferències i reunions, i per a la realització de dinàmiques participatives.
  • Coneixement en programes d’edició i/o disseny. 
  • Coneixement com a usuari/ària de wordpress o altres eines de gestió de continguts de pàgines web.
  • Referències de feines anteriors.

CONDICIONS LABORALS:

Jornada: 30 h setmanals (de dilluns a divendres)

Tipus de contracte: Contracte indefinit (període de prova de quatre mesos)

Conveni: Oficines i despatxos 

Sou: Per 30 h/set.: 16.920,32 € bruts anuals, distribuït en 12 pagues. 

Incorporació: Immediata (febrer)

Ubicació: Seu de la SCEA. Passeig Turull, 2. Barcelona. Possibilitat de fer teletreball segons convingui. 

PROCÉS DE SELECCIÓ:

Les persones interessades han d’enviar un correu electrònic a scea@scea.cat, amb el currículum i una carta de motivació expressant el seu interès i justificant que es compleixen els requisits indispensables que es demanen. 

Termini: divendres 4 de febrer. 

Abstenir-se les persones que no compleixin els requisits indispensables.

Durant la primera quinzena de febrer es resoldrà el procés i es notificarà la resolució a totes les candidatures. 

Comparteix la notícia