Categories: GeneralPublished On: 02/07/2021

Oferta laboral: Suport per a la Secretaria Tècnica de la SCEA

La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona per ampliar la seva secretaria tècnica, desenvolupant tasques compartides a nivell d’administració, comptabilitat, gestió directiva, comunicació i seguiment de projectes.

FUNCIONS I TASQUES A DESENVOLUPAR

Tasques administratives de la secretaria i de suport a l’entitat:

● Tràmits administratius

● Atenció a trucades i consultes

● Gestió dels correus electrònics

● Gestió de la borsa de treball

● Atenció als socis i sòcies, així com a les entitats sòcies

● Suport administratiu als projectes de l’entitat

● Redacció i justificació de subvencions i recerca de finançament

Tasques de gestió i dinamització de l’entitat:

● Suport als òrgans de govern: Assemblea, junta directiva i junta executiva

● Interlocució i enxarxament amb altres entitats i amb l’administració pública

● Dinamització dels espais de participació i seguiment als diversos grups de treball

Tasques de gestió i seguiment comptable, fiscal i laboral:

● Realització, control i registre de factures emeses i rebudes, pagaments i remeses

● Previsió i control de tresoreria

● Realització de pressupostos i justificació econòmica de subvencions.

● Seguiment comptable dels projectes en marxa: seguiment i control de la despesa realitzada per projecte. Comptabilitat analítica.

● Coordinació amb la gestoria per a la gestió laboral i l’elaboració d’impostos trimestral

Suport en la comunicació i difusió interna i externa de l’entitat

● Dinamització de la pàgina web

● Creació i gestió de continguts

● Dinamització de les xarxes socials

● Comunicació a través de la plataforma mailchimp i correu electrònic

COMPETÈNCIES PROFESSIONALS

PERFIL BUSCAT

● Persona amb experiència comptable, administrativa i de gestió en entitats, empreses i/o altres col·lectius del tercer sector que tingui sensibilitat socioambiental i comparteixi els valors de l’economia social i solidària

● Persona polivalent amb iniciativa, proactivitat i flexibilitat.

● Capacitat d’organització, planificació i de realitzar les tasques de forma autònoma.

● Persona dinàmica i amb bones habilitats comunicatives, de gestió de grups i de mediació/resolució de conflictes. Capaç de transmetre continguts i de motivar la participació.

● Persona amb capacitat de presa de decisions, de treball en equip i de coordinació amb els diferents agents de l’entitat.

● Motivació i adaptació als canvis.

REQUISITS INDISPENSABLES

● Titulació: Formació mínima CFGS (Certificat de formació de grau superior)

● 2 anys d’experiència comptable, administrativa i de gestió d’entitats

● Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.

● Coneixement d’eines de comunicació (xarxes socials, butlletí, etc.)

● Coneixement del món de l’educació ambiental i el món associatiu

● Persona polivalent amb capacitat d’adaptació i flexibilitat, comunicació, treball autònom, organitzada i amb capacitat per treballar en equip.

● Responsabilitat i alt compromís amb l’entitat.

● Alt domini del paquet office (excel, word, power point) i correu electrònic (gmail i Outlook).

● Coneixement d’eines de gestió en el núvol i treball digital (google drive, dropbox, Zoom, i d’altres).

● Domini del català i el castellà tant parlat com escrit

ES VALORARÀ

● Formació específica en gestió, administració, comptabilitat, finances o similar.

● Experiència i coneixement del tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.

● Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.

● Experiència en la gestió de comunicació interna i externa (xarxes socials, butlletí, mailing)

● Coneixement i experiència en eines de treball en línia, plataformes de conferències i reunions, i per a la realització de dinàmiques participatives.

● Coneixement en programes d’edició i/o disseny

● Coneixement a nivell d’usuari/ària de wordpress o altres eines de gestió de continguts de pàgines web.

● Flexibilitat i bon tracte.

● Referències d’antigues feines.

● Ser soci/a de la SCEA.

CONDICIONS LABORALS

Jornada: 20 h setmanals (de dilluns a divendres)

Tipus de contracte: Contracte per obra i servei

Conveni: Oficines i despatxos

Sou: 11.280,23€ bruts anuals (940,02€ bruts mensuals)

Incorporació: Immediata (mitjans de juliol)

Ubicació: treball a oficina i teletreball, presencialment es farà a la secretaria de la SCEA (Passeig Turull 2, Barcelona)

Duració: De juliol a finals d’octubre del 2021. Període de prova: Sí. (Amb probabilitat de continuïtat).

PROCÉS DE SELECCIÓ

Les persones interessades han d’enviar un correu electrònic a scea@scea.cat, amb el currículum i una carta de motivació (llargada màxima 1 pàgina) expressant el seu interès i justificant que es compleixen els requisits indispensables que es demanen. Termini: dilluns 5 de juliol.

Abstenir-se les persones que no compleixin els requisits indispensables.

Durant la setmana del 5 al 9 de juliol es resoldrà el procés i es notificarà la resolució a totes les candidatures.

 

Comparteix la notícia