Oferta laboral: Suport per a la Secretaria Tècnica de la SCEA
La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona per ampliar la seva secretaria tècnica, desenvolupant tasques compartides a nivell d’administració, comptabilitat, gestió directiva, comunicació i seguiment de projectes.
FUNCIONS I TASQUES A DESENVOLUPAR
Tasques administratives de la secretaria i de suport a l’entitat:
● Tràmits administratius
● Atenció a trucades i consultes
● Gestió dels correus electrònics
● Gestió de la borsa de treball
● Atenció als socis i sòcies, així com a les entitats sòcies
● Suport administratiu als projectes de l’entitat
● Redacció i justificació de subvencions i recerca de finançament
Tasques de gestió i dinamització de l’entitat:
● Suport als òrgans de govern: Assemblea, junta directiva i junta executiva
● Interlocució i enxarxament amb altres entitats i amb l’administració pública
● Dinamització dels espais de participació i seguiment als diversos grups de treball
Tasques de gestió i seguiment comptable, fiscal i laboral:
● Realització, control i registre de factures emeses i rebudes, pagaments i remeses
● Previsió i control de tresoreria
● Realització de pressupostos i justificació econòmica de subvencions.
● Seguiment comptable dels projectes en marxa: seguiment i control de la despesa realitzada per projecte. Comptabilitat analítica.
● Coordinació amb la gestoria per a la gestió laboral i l’elaboració d’impostos trimestral
Suport en la comunicació i difusió interna i externa de l’entitat
● Dinamització de la pàgina web
● Creació i gestió de continguts
● Dinamització de les xarxes socials
● Comunicació a través de la plataforma mailchimp i correu electrònic
COMPETÈNCIES PROFESSIONALS
PERFIL BUSCAT
● Persona amb experiència comptable, administrativa i de gestió en entitats, empreses i/o altres col·lectius del tercer sector que tingui sensibilitat socioambiental i comparteixi els valors de l’economia social i solidària
● Persona polivalent amb iniciativa, proactivitat i flexibilitat.
● Capacitat d’organització, planificació i de realitzar les tasques de forma autònoma.
● Persona dinàmica i amb bones habilitats comunicatives, de gestió de grups i de mediació/resolució de conflictes. Capaç de transmetre continguts i de motivar la participació.
● Persona amb capacitat de presa de decisions, de treball en equip i de coordinació amb els diferents agents de l’entitat.
● Motivació i adaptació als canvis.
REQUISITS INDISPENSABLES
● Titulació: Formació mínima CFGS (Certificat de formació de grau superior)
● 2 anys d’experiència comptable, administrativa i de gestió d’entitats
● Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
● Coneixement d’eines de comunicació (xarxes socials, butlletí, etc.)
● Coneixement del món de l’educació ambiental i el món associatiu
● Persona polivalent amb capacitat d’adaptació i flexibilitat, comunicació, treball autònom, organitzada i amb capacitat per treballar en equip.
● Responsabilitat i alt compromís amb l’entitat.
● Alt domini del paquet office (excel, word, power point) i correu electrònic (gmail i Outlook).
● Coneixement d’eines de gestió en el núvol i treball digital (google drive, dropbox, Zoom, i d’altres).
● Domini del català i el castellà tant parlat com escrit
ES VALORARÀ
● Formació específica en gestió, administració, comptabilitat, finances o similar.
● Experiència i coneixement del tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.
● Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.
● Experiència en la gestió de comunicació interna i externa (xarxes socials, butlletí, mailing)
● Coneixement i experiència en eines de treball en línia, plataformes de conferències i reunions, i per a la realització de dinàmiques participatives.
● Coneixement en programes d’edició i/o disseny
● Coneixement a nivell d’usuari/ària de wordpress o altres eines de gestió de continguts de pàgines web.
● Flexibilitat i bon tracte.
● Referències d’antigues feines.
● Ser soci/a de la SCEA.
CONDICIONS LABORALS
Jornada: 20 h setmanals (de dilluns a divendres)
Tipus de contracte: Contracte per obra i servei
Conveni: Oficines i despatxos
Sou: 11.280,23€ bruts anuals (940,02€ bruts mensuals)
Incorporació: Immediata (mitjans de juliol)
Ubicació: treball a oficina i teletreball, presencialment es farà a la secretaria de la SCEA (Passeig Turull 2, Barcelona)
Duració: De juliol a finals d’octubre del 2021. Període de prova: Sí. (Amb probabilitat de continuïtat).
PROCÉS DE SELECCIÓ
Les persones interessades han d’enviar un correu electrònic a scea@scea.cat, amb el currículum i una carta de motivació (llargada màxima 1 pàgina) expressant el seu interès i justificant que es compleixen els requisits indispensables que es demanen. Termini: dilluns 5 de juliol.
Abstenir-se les persones que no compleixin els requisits indispensables.
Durant la setmana del 5 al 9 de juliol es resoldrà el procés i es notificarà la resolució a totes les candidatures.