Secretaria Tècnica de la SCEA
Descripció de l’oferta
Estem buscant una persona per a incorporar-se a l'equip de la Secretaria Tècnica de la SCEA.
La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona per cobrir una plaça per l’equip de la secretaria tècnica, desenvolupant tasques de secretaria i suport a l’entitat en l'àmbit d'administració, comptabilitat, gestió directiva, comunicació i seguiment de projectes.
Trobareu adjunt un document on s'explica aquest lloc de treball i el perfil que estem buscant, els requisits indispensables i els elements que es valoraran. Les sòcies o persones interessades en aquesta oferta, cal que enviïn un correu a la secretaria tècnica (scea@scea.cat) adjuntant (en PDF):
* el CV adaptat a l’oferta.
* una carta de motivació concretant-nos l'experiència vinculada a aquesta oferta i justificant que es compleixen els requisits indispensables (llargada màxima 1 pàgina).
Termini de recepció de candidatures: fins divendres 4 de febrer.
Durant la primera quinzena de febrer es resoldrà el procés i es notificarà la resolució a totes les candidatures. Incorporació: Immediata (febrer)
Requisits del candidat
- Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació i Control Ambiental
- Llicenciatura o grau en Biologia
- Llicenciatura o grau en Ciències Ambientals
- Llicenciatura o grau en Pedagogia o altres afins
- Altres
- Català
- Castellà
* Titulació: Formació mínima CFGS (Certificat de formació de grau superior).
* Experiència comptable, administrativa i de gestió d’entitats.
* Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
* Coneixement d’eines de comunicació (xarxes socials, butlletí, etc.).
* Coneixement del món de l’educació ambiental i el món associatiu.
* Responsabilitat i compromís amb l’entitat.
* Alt domini del paquet office (excel, word, power point) i correu electrònic (gmail i Outlook).
* Coneixement d’eines de gestió en el núvol i treball digital (google drive, dropbox, Zoom, i d’altres).
* Domini del català i el castellà tant parlat com escrit.
ES VALORARÀ:
* Ser soci/a de la SCEA.
* Formació específica en gestió, administració, comptabilitat, finances o similar.
* Experiència i coneixement del tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.
* Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.
* Experiència en la gestió de comunicació interna i externa (xarxes socials, butlletí, mailing).
* Coneixement i experiència en eines de treball en línia, plataformes de conferències i reunions, i per a la realització de dinàmiques participatives.
* Coneixement en programes d’edició i/o disseny.
* Coneixement com a usuari/ària de wordpress o altres eines de gestió de continguts de pàgines web.
* Referències de feines anteriors.