Secretaria Tècnica de la SCEA

Descripció de l’oferta

Estem buscant una persona per a incorporar-se a l'equip de la Secretaria Tècnica de la SCEA.

La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona per cobrir una plaça per l’equip de la secretaria tècnica, desenvolupant tasques de secretaria i suport a l’entitat en l'àmbit d'administració, comptabilitat, gestió directiva, comunicació i seguiment de projectes.

Trobareu adjunt un document on s'explica aquest lloc de treball i el perfil que estem buscant, els requisits indispensables i els elements que es valoraran. Les sòcies o persones interessades en aquesta oferta, cal que enviïn un correu a la secretaria tècnica (scea@scea.cat) adjuntant (en PDF):

* el CV adaptat a l’oferta.

* una carta de motivació concretant-nos l'experiència vinculada a aquesta oferta i justificant que es compleixen els requisits indispensables (llargada màxima 1 pàgina).  

Termini de recepció de candidatures: fins divendres 4 de febrer. 

Durant la primera quinzena de febrer es resoldrà el procés i es notificarà la resolució a totes les candidatures. Incorporació: Immediata (febrer)

Dedicació / Horari
30h setmanals de dilluns a divendres
Municipi (lloc de treball)
Seu de la SCEA. Passeig Turull, 2. Barcelona. Possibilitat de fer teletreball segons convingui.
Durada aproximada
Contracte indefinit (període de prova de quatre mesos)
Retribució anual bruta
16.920,32 € bruts anuals, distribuït en 12 pagues

Requisits del candidat

Formació
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació i Control Ambiental
  • Llicenciatura o grau en Biologia
  • Llicenciatura o grau en Ciències Ambientals
  • Llicenciatura o grau en Pedagogia o altres afins
  • Altres
Idiomes
  • Català
  • Castellà
Altres requisits
REQUISITS INDISPENSABLES:
* Titulació: Formació mínima CFGS (Certificat de formació de grau superior).
* Experiència comptable, administrativa i de gestió d’entitats.
* Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
* Coneixement d’eines de comunicació (xarxes socials, butlletí, etc.).
* Coneixement del món de l’educació ambiental i el món associatiu.
* Responsabilitat i compromís amb l’entitat.
* Alt domini del paquet office (excel, word, power point) i correu electrònic (gmail i Outlook).
* Coneixement d’eines de gestió en el núvol i treball digital (google drive, dropbox, Zoom, i d’altres).
* Domini del català i el castellà tant parlat com escrit.

ES VALORARÀ:
* Ser soci/a de la SCEA.
* Formació específica en gestió, administració, comptabilitat, finances o similar.
* Experiència i coneixement del tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.
* Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.
* Experiència en la gestió de comunicació interna i externa (xarxes socials, butlletí, mailing).
* Coneixement i experiència en eines de treball en línia, plataformes de conferències i reunions, i per a la realització de dinàmiques participatives.
* Coneixement en programes d’edició i/o disseny.
* Coneixement com a usuari/ària de wordpress o altres eines de gestió de continguts de pàgines web.
* Referències de feines anteriors.

Experiència professional requerida
Dedicació / Horari
30h setmanals de dilluns a divendres
Municipi (lloc de treball)
Seu de la SCEA. Passeig Turull, 2. Barcelona. Possibilitat de fer teletreball segons convingui.
Durada aproximada
Contracte indefinit (període de prova de quatre mesos)
Retribució anual bruta
16.920,32 € bruts anuals, distribuït en 12 pagues